Wednesday, September 24, 2008

yang sebonar-bonarnya...

this is about my previous post yg aku dah delete(sbb ada org marah ngan aku)

1.btwn aku ngan the girl xda apa2 contract lagi sbb dia bagi hint tuk kami gi next level,so there is no offer punn walaupun aku like dah accept offer.
2.aku dah boring walaupunn br 2hari aku excited nak mampos
3.both aku ngan dia,phone xda kredit so dah 2 hari xdgr crita n aku dah start boring
4.love is boring laaa
5.she just broke up ngan bf dia so aku xfikir dia mmg ikhlas or nak ngan aku...(xsedey punn)
6.she is just a friend
7.xyah tanya2 sapa dia sebab aku xkan cita ngan sapa punn (ada sebab k)
8.suma berlaku in sudden maybe xpikir masa tu
9.aku xtau punn dia tgh uat apa,pasang langsir agaknya sbb dia dah balik umah
10.aku hepi tapi aku xtau apa yg uat aku hepi masa tu...banyak benda yg berlaku masa tu aku punn dah konpius
11.bila kita hepi, suma benda akan jadi positif,apa yg jadi mlm tu aku terus bg jawapan positif tp bukan secara direct so mcm aku xpikir punn nk pi next level nya r/ship...
12.girl, i'm sorry but aku rasa ko just nk sejukkan ati ko yg hancur tuu
-ko tau apa yg aku rs sal ko n aku tau ko just anggap aku kwn..aku xnak laa aku jadi sandaaran tuk ko lepas geram apa yg dah jadi last week. aku tau ko msh ada hati ngan dia..dear love is nothing,its just a felling yg pasti ko lupa bila ko masih rindu org len. aku xkisah punn kalu ko nak bermanja ngan aku after dia left mcm tu ja,kita kan kawan but jgn tipu diri sendiri. nnt ko sendiri jg yg konpius, n aku jg yg single balik.so it is better aku stay mcm nie n ko ngan aku kawan mcm dulu...suma benda yg dulu suma nya hepi kann
13.nothing happens k..aku still aku yg single n mingle ngan suma org

2 comments:

Dare To Dream said...

i c...
luv is neva simple dear friend, neva.
u'll juz hv to endure.

illi said...

emmm
aku paham skang...

slamat ari raya...
maaf zahir n batin
aku tau aku takde salah ngan ko...
hehe...