Tuesday, October 7, 2008

jom ngumpat..

penah x korang knl org yang baik sangat..?
korang rasa ada kah org yang baik sangat..?
nie nak ngumpat sal sorang budak yang suma org rasa dia mmg bek..rasa jelah

critanya bermula mcm nie..
ada laa satu malam, aku ngantuk tul n campur penat lagi..
ingatkan nak studi mlm tu tp disebabkan kemalasan mengatasi kekiutan so xjadik laa.
aku pun pi laa lepak di port sorang kwn ni selalu studi.
aku datg2 je ngumpat ngan dia, tmpt tu ada org len gak ngan budak 'baik' tu punn ada jg ctu..

budak 'baik' tu selalu jg bg nasihat yg baik2 laa..
tp hari tu aku penat, ditambah ngan ceramah sukarela dia tu yg mengandungi kata2 perli...aku terus ja chow dr ctu tnpa segan silu..
start malam tu aku xnak laa ckp dgn dia..bl aku marah aku xnak ckp rsau nnt aku bertambah marah n cakap yg bukan2 plak. xpasal2 dpt dosa free..aku diam ja laaa.

ada sekali tu dia mnta maaf, tp bg aku cara dia mnta maaf tu salah n xikhlas langsung.. eeee
dalam mnta maaf tu dia like salahkan aku pla, sakit hati aku dgr..urghhh
skarang aku xnak ckp dgn dia..

boleh plak hari nie dia perli aku kaw2..
waa...budak nnie over nie..
aku yang baik ni xda pun perli dia.
JAGA KAU!!!

dia ni baik, selalu laa tegur salah n silap..but kadang2 dia terlalu beremosi plak.
dia susah nk di pahami laa,kalu aku ckp dgn dia aku terus terang ja,senang crita..
hari ni aku xsangka dia akan perli aku, peduli apa kau ngan nota dia tu..mmg nk tgk tp melampau laa perli aku smpai ulang2 benda yg sama..

aku xmau kawan ko..tengok ar, pasni aku nk jadi jahat macam dulu.

4 comments:

illi said...

aiyooo...
sapa nih...

iki said...

rahsia leeerr,,

nadia. said...

iiiishhhh suke sgt berahsia kan!

huhuhuhuuhu :(

iki said...

bkn suka tp xleh..