Saturday, October 11, 2008

cerita semalam...

at first aku mmg xmau dtg prelaw annual dinner sebab aku rasa tu suma just tuk prelawrian ja,aku bukan punn..
aku datang jg selepas puas mencari alasan tuk dtg, alsan aku sbb kwn tercinta aku dpt sijil dekan..waaaa

dr awal lg mmg ada ja benda yg memalukan tp aku tak ready tuk satu penghinaan yg melampau ar..
ada ar sorang betina nie, mulut dia mmg kuang hajar. dia tau mula2 aku xnak dtg tp boleh lak dia buat 'pengumuman' ..
dn gedik dia berkata, "Eh!bukan ko xbayar lagi erk.?"

wa!!!!satu kerterlampauan yang melampau. to that girl, i hate u starting lastnight..

so, aku peduli apa.
sukati aku laa nk dtg ker tak. bayar tak bayar bukan ko yang pikir punn.
eeee!!!! meluat aku.




yg ni part bek (sikit)

org kata kita patut meraihkan org len sebelum meraikan kita sendiri so nnt org pun akn dtg meraikan kita. semalam aku datang tuk tgk kawan aku tu ja.
malam semalam just tuk mreka yg ada nama dlm club tu ja, n yg kira top student laa.
ucapan sorang hamba Allah tu memang bg sikit ar semangat..
bunyi lebih kurang mcm ni "tidak semestinya kamu dpt pointer rendah sekarang, kamu akan dapat keputusan yg sama nnt... it all up to you"

ada point disitu, tapi aku harus sedar diri akan kemampian diri...

malam semalam memberi inspirasi tuk terus berusaha agar dapat berdiri sama tinggi dan lebih tinggi bersama mereka yg bergelar prelaw student(sem ni). dan peduli apa orang kata kerna mulut tak pernah diam, dan peduli apa aku rasa yg penting 'mereka yg aku sayang' bahagia...harapan semalam, hari ini dan esok semoga aku mampu tuk terus melangkah...aminn

4 comments:

Anonymous said...

sepa tu org? meh sy sula dia.

wahahahaha..

cewahhh...

nadia. said...

jahat nye org tu ckp cmtu.
huhu..

but im glad you came!
i was happy to see u tau.

hehe :)

iki said...

thankx koda..

sha said...

x baek tol org yg ckp 2..kuang ajar tol.....x pe ye din biarkn je org 2....aku doakn ko success!!!!...go 4 it din..