Wednesday, October 8, 2008

diam- diam ja laa..

kadang2 kita rasa macam mau crita suma benda dengan suma orang.
bila kau jalan jauh, macam benda, perangai org yang aku nampak..tiap kali suma tu ajdi aku rasa mcm mau amik gambar n show dgn suma org..aku mau crita apa yg jadi..

tapi tulaa...
bila kita mula bercakap tiada org punn yg mau dengar.
org kata kita bising laa, annoying laa, mcm org tua laa, jakun laa...
hu..boring laa.

tapi tulaa...
bila kita nak cari kwan tuk share apa yg kita rasa mst ja solan2 yg menambah beban di hati..
bila nak crita sal apa yg org ni buat mst ada ja yg menyebarkan apa yg kita ckap..

actually aku nk cakap..
aku akan diam bila aku marah..
aku akan diam bila aku malas nak balas balik..
aku akan diam bila aku marah sangat..
aku akan diam bila aku xtahan ngan apa yg org tu buat..
aku akan diam bila aku winduu dia..
aku akan diam bila aku jadi aku

No comments: