Friday, September 5, 2008

Jumaat..5th Ramadhan

Ooppsss..aku bgn lewat yg teramat. Arghh sakit kepala tido lama sgt nsb bek xtmbh kedut muka aku…(aku tgh dgr lg hazami,sinari kiblatku)

Ari nie dlm blik aku ada 3org ja,yg 2 blik umah laa..wupa2nya ari nie sua ari ke5 ramadhan. Td pagi shur mkn nasi ngan ayam ja xda sayur geram betull..

Dsebabkan aku bgun lwt so ari aku pun start lewat..benci tul…kira aku start trs siap2 tuk solat jumaat,,ari ni khutbah sal perkara negative yg org uat dlm bulan posa..so buat yg rs ada buat bnda negative tu sodar2 laa erk,. aku xnak laa jdi mcm yg just tahan makan dan minum but y glen xtahan like ngumpat. Time khutbah xbyk input aku dpt sbb aku sakt kepala bgn lewat.

Kira ari aku nie br ja start so xbyk crita..just ada ar insiden kcl yg melibatkan org len.. ada ar 3 org yg tlibat kan..pg td classmate ajak kuar but aku masih mamai so xdpt laa tmnkan dia..time semayang jumaat pun ada gak n pas semayang pun ada. Yg last nip rob..aku xtau dia mrajuk kah skarang nis.

Bkn mau tipu dia so xyah kuar dgn dia but mmg xdpt aku nk camna. Aku xingat bl nya dia ajak aku but aku xikut tp ngan org len aku kuar..

Kalu seingat aku last month aku sbb mmg ada bnda nk beli tu pun last minute nya br nk kuar. Kuar pun lps tu trs blik. Bulan posa nie bkn dia sorang ajak kuar, ada lg y glen but aku xnak join jgak sbb mmg aku kn save iut laa..xtipu pun. Dia xreply msj sua nie..

Biar laa…

1 comment:

HN said...

weh aku x marah le..
time tu mood aku x btol sket..
2 yg cpt terasa sket tu..haha
sowie!!!