Friday, September 12, 2008

Friday, Ramadhan 12

oppsss...lewt lg!!!!
tp smlm mmg tido lmbt pun so stelah dihitung dan dhisab segala saat yg ada, aku xtlebih titun punn..(nsb bek)
bgn2 ja trs mndi, tp lps mndi tu ada pla masalah..
ms mhadap cermin ajaib,aku leh nmpk sgala lubang2 roma yg ada di wajah gerutu aku nie..
haaa!!!!terkejut I..
abih laa mcm mn mau pi smayang jumat ni,mst suma org nmpk. xhabis lg, aku nmpk pla kaler merah besar...
argghhh...!!!besarnya satu kg nmpk lps nie.waa mcm mn nk cover.
smbil busy bls msj org smbil tu laa aku cuba mensetelkan muka aku yg xkan dpt dsetelkan.

ha!!azan sua.nsb bek azan, aku lupa trs sal mk aku..
dah spai bwh lakk len lg crita. drg ni knp tengok2 aku.ish2
ku pikir2,alamak jerawat tadi.
urghhh...
tension tul mcm nie,.

but skrang aku d bilik sua, jd selamat skit sbb sapa kutuk aku blasah. (tipu ja)

sepanjang khutbah aku tahan batuk,takut2 suma org dok jau2 pla..hu virus
ok dah..abiss(mcm boring ja blog aku ni)

ok me sucks

No comments: