Monday, September 22, 2008

opss..ari ni ari ahad

hi..lm xmsk
setelah sekian lama aku xmen hujan sbb xda alasan yg membolehkan aku men ujan, ari ni aku dpat men ujan secara xlangsung laa,atau lebih tepat kul spuluh malam nie..(lebih kurang ar)
aku gi silat sbb dah lama xturun kelas,aku xsihat ari tuu cian aku.
syok tuu...sbb dah lama xmen hujan lebat lak tu mmg bertambah kesyokkan yg ada tp menggigil sejuk laa aku nsib bek ja xmsk spital..
dulu ms skull aku selalu men ujan..kat umah aku men ujan ngan jiran tercinta aku,(sblum pindah umah laa)
kat skul kalu ujan aku men ujan ngan bestpren aku yg masih best smpai skarang...
aku xksah laa org nk ckp apa yg penting aku syok lagipun aku suka bila rambut aku basah boleh laa tayang rambut aku yg lurus nie,..hehe prasan lak.
aku suka sngt air n mandi tapi aku lagi suka men air hujan sbb bynk n free lak tu so xyah aku risau meembazir air kalu mandi lama2..dosa membazir,org yg membazir ni saudara syaitan(cite)
bl air tu jatuh dr atas aku xyah susah2 nak pusing kepala paip,air tu jatuh mcm tu ja..
air dia sejuk,xyah bayar,aku leh men smpai bila2 pun n aku ada alasan mandi diluar bilik mandi..
antara benda yg aku idamkan,mandi di luar bilik mandi,nak show off betapa sexy nya aku..prasan lagi aku.
kat kg boleh mandi di telaga but aku takut jatug dalam perigi tuu...dalam laa...syok gak,sejuk n tempat tebuka,so aku bukan nya saja2 mendedahkan aurat aku tp aku mandi ja..hehehe
aku penah mandi air hujan ngan shampoo skali tp xsabun laa..masa tu jiran aku br balik dia bawa shampoo skali,kebetulan hujan apa lagi kami pun mula ar merasmikan shampoo baru beli...
nasib bek tmpt tertutp kalu x msti org nmpk sorang laki ngan awek umah sebelah men hujan lak tuu,dah tua nk mampos pun msh men hujan mcm budak2 xmalu tull(aku peduli apa)

yg penting aku dah dpt men hujan kat kedah nie walaupun niat tu bkn nk men hujan..abih basah suma
setahun aku tggu...yeah..!!!!

n aku dpt call dr sorang kwn nie...satu ayat yg aku tggu2 selama nie dr sapa punn yg sudi telah punn aku terima ngan hepi n hati yg terbuka..aku telah punn dimiliki.oppsss.tepat kul 12.34am Isnin.
(aik..lg ku bahagia,melly goeslow)

No comments: