Tuesday, September 9, 2008

lets talk about them..

(tgh dgr lg mentera beradu)

lets talk about 4 si nyakitkan ati...
ada,
nyakitkan ati1
nyakitkan ati2
nyakitkan ati 3
nyakitkan ati4...

dorang kr neighbour aku laa, sbb apa yg aku uat affect drg laa(skit) but aku pun neighbour drg jg sbb mmg apa yg drg uat tu affect aku..
first 3 nyakitkan ati nie punya st habit yg sm, thp pun sm laa jg.

habit drg ni bl drg uat ja mmg akn affect aku negatively, aku rs drg tau but refuse to tau sal tu..
selalunya bll drg abis mkn laa drg uat nie suma, habit ni kira mcm menghirup nafas jg laa..but bkn oxygen sal kalu oxygen aku mst join punya..

nyakitkan ati 1 n 3 mcm hipokrit ckit..bl nyakitkan ati 2 xda drg mcm bek ja..bl menghirup nafas tu tau pl buat d luar but bl yg nyakitkan ati 2 ada suma pakat2 halau nyamuk dlm laa..(nyamukkan tkt asap)

si nyakitkan ati 2 ni pl spesis yg nda tau jg hati org len. dia nie tau psl dia ja yg bahagia org len dia peduli pa.xtau laa dia penah care sal prasaan org len kah x. dia mcm xsensitif lgsung pun..
dia ni, since first time nmpk lg aku mmg xsuka dia.ms tu xknl pun dia nie tp nmpk ja muka dia mmg sakit ati aku pun xtau knp, just tiba2 mcm tu...(smpai skarang)
kalu dia bckap,ada tdo kaa kalu mau jerit dia jerit ja, n dia nie tau pla sakit ati dgn apa yg org len uat..xpaham xpaham

since sem 1 aku thn smpai skrang, n aku rs skrang ni aku mcm ssh sua mau bnafas..huh..aku xmau msk spital lg.
they never peduli pun yg penting dorang bahagia..aku benci sebencinya dgn dorang nie tp kn cover laa sbb aku hdup dgn drng cnie.

ha..!!yg last nie perangai dia mcm org tua..kalu matang xpa ni x, mcm belakang parang..
mls laa crita psl dia nie..
sbb tu dia yg last..
ha..!!sal nyakitkan ati 1 ngan 3. mula2 si nyakitkan ati 3..knl dia slama nie mmg rs dia bek tp sua lama mcm nie nmpk laa kehipokritan dia..dia nie pandai jg, dia tau sapa yg ada kepentingan. dia tau merapatkan dia but dia bnci ngan yg nyusahkn dia...so be careful

si nyakitkan ati1 nie xbrapa nmpk hipokrit dia tu, mgkin sbb xrapat.
tp aku nmpk lps dgr dorang ngumpat pasal nyakitkan ati 4(dorang suma mmg xsuka nyakitkan ati4)..
nl nyakitkan ati4 xda , si 1 ckp len but bl dia ada len pula lps tuu..

kesimpulan nya..
aku palng benci nyakitkan ati 2 sbb dia ni xpeduli sal org len, dia just pentingkan diri dia ja(xsgt laa skit je)
nyakitkan ati3 aku xcaya sgt n ada laa sakit ati skit n meluat dgr crita apa yg dia ckp.mcm lebih2 slalu. sbb dia ni cannot be trust, aku pun xtau laa.
nyakitkan ati 1, so not my friend..
nyakitkan ati4..dulu cian dgn dia,mgkin tpengaruh ngan 123 nya persepsi, aku pun xsuka..eee..annoying tull.

nie br drg blum lg suku sakat drg n mrk2 yg sua bhijrah..lg nyakitkan ati.
shhh..jgn bgtau drg(tp kalu mau ckp, ckp laa aku xtahan suda dgn habit s_al drg tu)


yg ni br tambah...!!!
apa pun they are my friends n saudara sesama, sorry guys,manyak2
i still care about them,ttp kejut dorang pagi2 n akan trn amik nasi tuk sahur sama2..
mcm mn pun aku xkan tukar tmpt len mc yg 2history tu buat..aku xkan just leave drg without telling them mc yg 2history 2 buat,..
ha..!!nnt aku nk crita sal 2history tu laa plak.

4 comments:

nadia. said...

hurm...
begiitu ye...
huhuuhhh
:s

~Da Dutchess~ said...

ow...
mcm kenal..
hee~

Anonymous said...

owh... lek la din~~ Huhuhu... tp d bulan ramadan ni biar kan la smua tu...

Dare To Dream said...

bawak2 bersabar yea?
lyf's lyk tht darlin
u juz hv to live with it.