Saturday, September 6, 2008

i want u 2 know..

if anything happen to me,
if today is my last day,
if i don't have the chance to meet u anymore,
if my sms to u yesterday hurt u,
if i start smsing with my 'special friend' again,
if i don't love u anymore,

i want u to know what i feel bout u is true,

walaupun ko xnak aku,
walaupun ko slh fhm sal aku,
walaupun ko benci aku,
i want u to know i do care about u since the day i say i like u...

walaupun aku tdk lg mharap,
walaupun aku tutup pintu hati,
walaupun aku ada yg lain,
i still care about u...

ko crita byk mn pun pasal dia,
ko suka mcm mn pun dia,
but please don't hate me...

3 comments:

illi said...

alah din...
meleleh air mata aku baca...
hua hua

sha said...

adoyai...sape la yg ko ckp ni erk....nk tau(nada kepoh)..lol

HN said...

hey whom r u reffering to in this post, huh??
gtau lor..
jgn layan sgt prasaan ko tu..
ko ptt blaja jd kejam mcm aku..hahaha