Monday, September 8, 2008

uuwwaaaa...dah hari lapan.

8th Ranmadhan...

a week past, today will be the first of scond week of bulan ramadhan.
what have i done within the first week to improve my 'amalan'..
1.nothing
2.gaduh
3.mrajuk
4.marah
5.xjaga mata
6.xjaga hati
7.mulut cabul
8.still mudah marah

waa...manyak benda yg xpatut uat aku uat but bnda yg patut uat satu pun xuat.
aku xsedar sua sminggu rupanya posa,ingtkan nk buat this ramadhan yg terbest. tapi lg manyak uat bnd yg xpatut ada laa..
xsukanya..
hate me..
just berdoa posa aku diterima n doa aku, solat aku xsia2..

still mgharap ramadhan ini terbest sbb belum tntu ada lagi lepas nie.

3 comments:

sha said...

"still mgharap ramadhan ini terbest sbb belum tntu ada lagi lepas nie."...jgn la ckp cam 2 Din...

HN said...

plz dun push urself too hard la..
juz bear in mind that u will do ur best to accomplish ur ramadhan mission..heheh

nadia. said...

huhuh. din dont be like this ok.
cheer up. :)
salam ramadhan.
we should buka puasa ramai2 one day.