Monday, August 1, 2011

to a friend

hehe aku berani post ni sebab aku tau ko nda akan baca ni.

to a gurl named (censored),

terus terang, sikit pun aku nda pernah marah. sikit pun aku nda pernah lupa. sikit pun aku nda pernah kecik hati. sikit pun aku nda pernah nda rindu.
tapi,
sepenuh hati aku minta maaf sebab buat kau sedih. sepenuh hati aku katakan kau nda pernah buat salah dan tiada sebab untuk kau minta maaf.
dan,
aku minta maaf banyak-banyak sebab terpaksa lari dari kau. ada sebab yang aku nda boleh bagitau. satu sebab.

macam lagu anuar zain, versi english untuk lagu sedetik lebih, aku katakan the memories remained. kita mandi hujan, kita kawan dari darjah 5 and yang paling aku ingat masa form 3. walau sekejap, 2 minggu, aku ingat sampai sekarang benda tu.

aku yang patut minta maaf. Meng, i'm sorry.

No comments: