Sunday, August 7, 2011

jeles

aku ada kenal seorang makhluk Allah ni. mau cakap kawan, boleh laa kata kawan tapi bukan kawan baik. mau kata sahabat, ermm bukan kali sebab sahabat tidak mengumpat sahabat (alaaa aku pun penah umpat dia hoho)

tapi satu yang pasti, aku selalu cemburu aka jealous dengan dia.

1. dia macam tiada masalah.
2. dia kulit yang best.
3. dia ada orang yang betul-betul sayang dia.
4. dia happy dengan hidup dia.
5. dia boleh dikatakan baik. (entah)
6. aku jeles dengan dia..

psssttt..bf dia hensem (i think)

2 comments:

Anonymous said...

cuba tanya diri kita kenapa kita seringkali cemburu?? bagi pendapat saya cemburu ni datang dengan kurang nya sikap bersyukur kita terhadap Allah S.W.T. Dia maha adil lagi bijak sana cuma kadang kita tidak sedar dengan kelebihan diri kita. Salah satu contohnya kita rasa patut rasa bersyukur kerana dilahirkan dlm keluarga islam berbanding mereka yang beragama selain islam. Di sini mari lah kita sama mensyukuri dengan apa kurniaan ilahi.Dengan sikap bersyukur lenyap lah perasaan cemburu. Renung2kanlah :)

iki said...

thank u for ur comment. Alhamdulillah. betul apa yg dikata, terima kasih. (macam kenal ja)