Thursday, August 18, 2011

aku...

hari ni, its all about me.. hehe not really lah.

siang, tension dengan reigstration untuk elektif paper. nda dapat ambik apa yang aku mahu. Y.Y
ok terima kenyataan, tiap-tiap semester macam tu.

duduk depan cermin dan ingat pesan scandal, eh sasul, kawan, think positive sebab positive thinking akan menarik positive effect hehe. ntah.

tiba-tiba petang pula, adoiii. aidilfitri mungkin 30hb8.. dan aku dengan segala kebodohan yang amat beli tiket balik 7hb9. WHY..???!!!!!
"rasa laa ko oren!"

now, pukul 10.17pm. malam ramadhan 19. tengah duduk depan laptop abang tiba-tiba ada orang pasang lagu " aku inginkan dirimu, hadir dan temani aku...." ok i hate this song tiba-tiba. tiada kerja lain kah pasang lagu kuat-kuat malam camni. adoiiii luluh hati aku dengar lagu ni.

pssttt..i'm tired. penat otak, penat hati, penat penat.. dahi berkedut-kedut sudah ni tension. macam orang tua sudah muka ni.

2 comments:

scarletmihuhu said...

hahaha, awal gila kaw balik din. aiya

iki said...

huhu gila, kili, bongok suma adaa. menyesal jiwa raga kalu ko mau aku beli awal2 tu