Wednesday, January 28, 2009

people changed bah kan..??

suma org pun tau yang suma orang tu sure punyalah akan jadi berbeza bila sampai satu masa. aku pun tau tu, n aku pun bleh berubah bah..

kau sendiri yg ckp ko berubah, bukan dgn lidah la, aku tak kisah pun. tak kisah bukan sebab aku tak peduli tapi sebab aku terima.
aku memang tak kisah apa ko buat pun asal ko hepi. all i want ko hepi ja. tak stress study, masalah2 len pun ko bleh settle(maybe)..sbb aku tau ko bleh.

tapi tu laa...
kadang2 ada masa juga kita(aku) tak bleh terima perubahan orang yg rapat dgn kita(aku). (rapat ka?)
perubahan yg membawa kpd sakitnya hati. bila aku marah ngan org tau sakit ati kaa, aku akan elak org tu, elak cakap sbb aku tau aku akan tambah sakit hati nnt.

ni apa yg aku akan buat tuk ko yg suda berubah tu...
aku nda kisah pun k berubah, maybe tu cara tuk ko lebih serasi ngan dunia baru dsana. n ko ada ckp yg ko tak termasuk dlm mereka yg shocked...
apa yg ko ckp semalam memang buat aku sakit hati..but tuk ko, aku pun berubah. berubah sejauh mn yg aku mahu. aku pun bleh berubah tuk terus suka n care sal ko. ko pun penah ckp takkan suka kwn ko sendiri..aku tau ko tipu, sbb takkan laa ko suka aku. kan nan kan. ya its you..

as u know aku nda kan gi s.alam pasni. n the only cara tuk kita masih tetap knl antra satu sama len is simpan ja phone number ko. n aku baru ja delete number ko sbgai permulaan aku berubah utk tdak knl ko lagi...kalu ada jodoh jmpa la jg kita nnt tapi tgk laa kalu massa tu aku masih kenal ko tau tidak..salam

4 comments:

fara aqma ghani said...

din,kau dpt tak coklat aku bg tu?
huhu... aku tau la aku tak rpt sgt dgn kau tp aku hope kau akan sentiasa hepi same mcm first time aku jumpe kau waktu part1. walaupon dah 2 thn berlalu. aku tau kau mesti aka berubah tp as a fren yg penah sekelas and work dgn kau,aku hope kau akan sentiasa hepi and kekalkan sikap tak mudah pts asa kau tu k.
+.+

HN said...

aik??
omg
omg
omg
aku sgt tkejut ble baca post ni!
ape yg aku ckp smpai ko marah??
aku dh x usik ko mcm dl kan??
aku ckp biase2 jer..
mmg aku ckp aku dh berubah tp tu sume lawak je la..
x kan la ko x taw aku ni main-main..
x kan la ko pecaye yg aku ni pasang 3.
adodoi..
sorry, sorry 4 everything..

Anonymous said...

mmm give him/her some time... kalo die sedar and nyesal, terimala dia balik. terbuat silap la tuh selalunya.

illi said...

din...
awat cam n din....