Thursday, January 1, 2009

new year outing..

since aku xda uit suda so kami pi cs ja..

aku, nonoi, adizatul n fazlan.
tak plan pun nak uat pa2 just nak kuar.
mula2 tu nak gi amik barang nonoi di umah macik dia.
smpai cs, pikiq2 nak buat apa kami pun decide nak tgkk wayang...

tgk cita hantu..
huhuuhuu takut nyaaa (sebab gelap)
cita histeria
komen...macam cita long khong ar skit
fazlan plak..boring!!xtakut punn buang duit ja

singkong!!!
ari ni jugak fazlan dapat nama baru..
nama dia singkong k****
hehehe

xang n sherer
dua org ni tetiba muncul masa kami lepak di popular jap.
sae sergah kami dalam popular smpa org pandang..huhu

orang2 tg nyakitkan hati!!!
mula2 dalam popular..malay
pompuan tu pakai baju kuning.
kami ber empat tgh komen sal novel masa tu. pastu ada suara sumbang dr sebelah kiri depan aku.."dah, cakap sabah lak..(aku lupa smbungan dia).."
ngan sakit ati aku pun cakap.."kurang ajar betul.."
pompuan tu pandang aku,..sal terasa kaa, aku peduli pa

pastu..cina lak
aku nak gi beli reload coupon digi..
"mau APA!!!"..kasar tul bahasa dia baa.
"digi spuluh!"
sambil berlalu gi, aku cakap.."mau APA!!"
hehe aku peduli pa dia prasan ke tak..

dalam bas lak..
"ee..lembut aarr"
kawan pompuan dia ckp.."ha apa?"
"lembut di tangaann"..
aku pun cakap.."ada mau kena blasah kaa!!"
hehe pucat dia jap, terus dia tegur..kita dr sabah ka, sy pun sabah jg..(uweekk penipu!!)
aku malas nak lynn, angguk ja..

itu laa..
yg penting ari ni fazlan telah menerima nm baru dia pada kul 7ptg depan library. hhehe
singkong !!!

No comments: