Tuesday, March 17, 2009

pathetic me!!

uwaaa..!! aku laa orang yg paling sedey time birthday sendiri. its not because the number. 20 still young apa.
20 itu bermaksud sebuah dunia baru, tiba masa untuk aku lebih matang dan bersedia untuk membuat pilihan yg lebih serius... 20 itu sbagai pesan agar aku tahu siapa aku dan dimana aku sepuluh tahun akan datang...my future.
kata orang, ramai yg gelap masa dpn sbb mensia-siakan usia. demi masa, manusia itu dalam kerrugian..

lets talk sal sejarah besday aku start 3 tahun lalu.
2007, result spm kuar time tu. family aku blik kg sbb cuti but aku stay di umah sbb aku lambat amik borang upu (suma salah perompak yg rompak aku!!). kena siap kan cepat. aku duk umah sorang2, dan besday aku, aku duduk dalam gelap. uwaa..
2008, hari isnin n aku ada silat. bla bla bla... cannot cita sbb aku tak suka. takda yg tau tu besday aku. but yg tau aku buat salah besar ngan dorang. besday aku end ngan aku duduk bawah pokok dalam gelap sambil makan dinner
aku.
2009, skarang ni aku tengah baring atas katil. mau buat keja, kul 4.44pm lagi tu... baru abis kelas tuk ari ni. n (nda mau cakap laa).. uwaa!!!
number tu aku peduli apa, aku sedey sbb besday aku ended ngan aku duk sorang dlm gelap.

apa pun thanks tuk yg wish n ada sorang kawan ni bagi hadiah!! yeah!! terima kasih yg amat, infinity thanks.

4 comments:

Anonymous said...

Kesian.... Nah! Happy Birthday!

Anonymous said...

adeh... sorry cant do anything to make u hepi on ur bday~
aish~ skrg ni 11.33pm~
ada brapa minit lae 17 is no more.
let me wish u again la..
HAPPY BIRTHDAY!!! kekekeke~
shiawase neh~

Sharon Rodriguez Charles @ Xang said...

cian nyerr!!~~
suda jga bah kn sy wish tu!!~~
pa yg ko maw masa bday tu jga??
y sad??
at least kami wish kn?

miszceikapisces said...

huhu ciannya dia..
on your next bday, make sure ko duduk bawah lampu ek.. x pown, bawa ar torchlight.. kompom x gelaps..
Happy Belated Bday anyway :P