Thursday, July 30, 2009

ini laa hidup

betul2..ini lah hidup. kalau tidak merungut, bukan hidup namanya.
dan betul kata orang, kita tidak akan sedar akan sesuatu selagi ia masih ada. akan kita hargainya bila sudah ia tiada...

uwaaa...
i miss my prens.
first, pau tze..my very best friend. the one yg aku nda boleh imagin kalu hilang dari mata. sorry kita nda ada jumpa sekali pun cuti ari tu. n aku masih harap kau muncul di uitm ni.dari dulu smpai ari ni..huhu

second, umar khalid. yang paling baik. sbb dia nda penah marah dgn aku yg selalu marah dgn dia.huhuhu jahat bah aku ni. dia laa harapan di kala aku perlu. a very best friend yg aku ada, bukan best laa tapi baik, nice suma laa. kalu cari kawan cari laa dia.

third, nonoi..mungkin aku nda brapa paham dia. tapi dia ok ja. walaupun dia anak bongsu but dia tau mcm mana mau survive. kalu kami sesat dlm hutan mungkin aku boleh harap laa dgn dia. ya kah noi?
kalu mau cr kwn yg ikhlas cari laa nonoi.

fourth, sae laa. funny, pun aku nda brapa mau paham but aloi paham laa dia. pun kalu sesat dalam hutan kami boleh hidup. a friend that u need. yg lain tanya dia laa.

no.5..singkong aka fazlan. yg ni susah sikit mau ckp. mungkin sbb aku spent lg banyak masa dgn dia so aku tau lg pasal dia. kalu mau tau pasal dia tanya ja dia sendri k.kalu sesat dgn dia dlm hutan, jangan sesat dgn dia..BISING!!! tapi harimau lari laa juga. kawan yg ok, ok ja..huhu boleh bawa ketawa smpai sakit perut. tapi bila dia bad mood, aku lagi suka lari dari dia. senang ja pujuk dia ni

sixth..adizatul amirah. dia ni adik fazlan. nama bapa durang sama. diam tapi pedas. so hati2 laa. kalu sesat dgn dia dlm hutan. dia takkan kasi tinggal kamu.jgn risau.
budak yg lucu, kecik lg dia ni. kawan yg aku suka mengaku kawan.

no.7..dirah. walaupun sblum ni nda rapat. dia kawan yg amat best. sama umur ngan adizatul tapi perangai nda sama. lucu juga, but jgn buli dia. kalu sesat dalam hutan dengan dia..boleh laa survive. kalu mau tau, tanyalaa dia.

these people, kalu kami semua sesat dalam hutan. aku sure suma keluar selamat ja. keluar pun sama2 sebab yg pasti dorang akan protect each other dan aku sanggup fight tuk dorang. kalu cari kawan carilaa dorang ni(kecuali yg no.5 hehe).dorang berkawan tanpa ada syarat.

minta ampun minta maaf, walaupun belum raya lagi, sbb aku tau aku kalu kamu sesat dlm hutan dgn aku mungkin susah untuk kamu mengharap on aku..

5 comments:

adiza said...

din! miss u too...
ku pun rindu kamu semua semua semua!!!
best nya klu dpt bkumpul cam dulu lg kan... huhu..
btw.. ko ni jan la minta2 sesat dlm utan.. minta la sesat dlm bandar ka.. d kl ka.. d shopping mall ka.. huhuhu..

Azcona Nur Azleah LMF said...

ya betul. time kita dekat² tu besa la ada salah faham, terasa hati, cakap belakang etc.

tapi bila sudah kita berpisah...satu disini...satu disana...3 di tempat lain...mula la rasa persahabatan yg lalu itu sgt² berharga.

sy pun mau minta maaf sebab sy bukan la kwn yg baik 100%...dlm diam2 sy strong ni pun hny bantal sy ja tau air mata sy mengalir membasahinya...huahuahua...bf sy bilang beranti la menangis bab dia nda suka dengar bunyi "cendol" di henpon (cendol tu hingus bah)..huahuahua

bah baik² la kita hidup sendiri ni...ada masa, panjang umur, murah rezeki pasti kita akan reunion lagi...hidup kita!

pssstt sy tgk abu bakar ellah berlakon ni di laptop sy. huahuahua...

Anonymous said...

huhu!! ndak payah susah2 mo faham sa ni din... sab aku sendri ndak faham diriku sendri... (rasanya aloy pun ndak faham aku camna). hahaha! pasal sesat2 dlm utan ni... aku ndak la arap sgt. tp klu ya pun terjadi kan... please la ckp di hutan kota raya.. hahaha! klu hutan betul, aku d blkg fazlan... sure harimau tu ndak nmpk aku... gelap kan... hoho!!

anyway, pa2 yg lalu.. biarkan jak la. cis burger, aku rindu CARL. Huhu!

iki said...

uwaa...
yalaa kita sesat di mall ja laa(aku selalu)

sometimes perpisahan yg ajar kita yg dulu tu laa yg best.
uwaaa..

hehe sesat di mall nda laa aku mau cari jln kuar..

iki said...

nda da masalh bah nangis noi.
yg penting kita masih mau terus maju..huhu