Friday, July 17, 2009

baru 2nd week

dis is about me...

aku mau cuci kain baju aku di mesin basuh coin operated...susah2 aku cari syiling, mesin tu telan duit aku.
lepass tu something happen n aku di cop kurang ajar di mini mart perindu pulaa..
tension bah!!

dan ari ni, bermula skandal aku dgn pekerja tuttttt.....tanpa aku relai. cuma satu salah faham sebenarnya. mungkin aku yang pikir dia suka aku dan sebaliknya.


buat masa ni, aku xboleh pi mini mart dan makan di tuuttttt...opss.
Ya Allah ya tuhan kami, tolong lah hamba Mu ini. jauhkan lah kami dari kesesatan di jalan nafsu Ya ALLAh..aminn

6 comments:

adiza said...

hoho
awal2 ada uda scandal ko arr..
buleh tahan ko ni..
huhu..
sabar itu separuh drpd iman..
hihihi..

iki said...

hehe..
skandal nda bulih pakai tu, nda mau aku...uweekkk
sabar2 ni..

Azcona Nur Azleah LMF said...

ko tau din. semalam ckit sa mau melawan senior part 5 kos event management d rumah sa ni.

sial betul dia. sa tau la sa salah letak baju dan beg dia balik atas kerusi tu tapi sanggup dia kasi sakit tangan dia pi ketuk2 pintu bilik sa dan dengan gaya ganas babi hutan dia, dia bawa sa pi ruang tamu then dia cakap :

"awk guna kerusi tu td kan? awk letak brg tu kat bwh kan? skrg awk letak balik!"

terus dia masuk pi bilik dia. dasar sundal punya perempuan! apa x boleh ka dia buat sendiri? geli tau sa mau punggah pakaian dalam dan beg dia tu pi kerusi! tapi sa letak ja balik d kerusi even kerusi tu basah kena air kain. hahahaha. terkutuk punya perempuan. xda guna tu bertudung tapi rambut berdye2 macam sikung punya bulu. puihhhh!

sa bagi chance 1x ni ja dia kasar ma sa. 2x dia buat begitu sa sumpah sa balas balik perbuatan dia.

iki said...

balas ja noi..
nnt dia buli ko tu kalu ko biar ja.
peduli dia. ko blasah ja.
sengaja ja tu marah ko, cari alasan

Azcona Nur Azleah LMF said...

tu la bah. mentang2 sa 1 org ja part 1 tersesat di bangunan ni, kwn2 lain mcm dk, aiman suma d bangunan 1, 2 & 3...khas buat student juniors. arghhh stress sy time tu. mengadu sama kakak sy ni tp dia pun ckp 2x dia buat bgtu ko hiris ja dia mcm daging itik panggang guna pisau. hahahaha

iki said...

apa lagi..
hiris ja noi